mandag 30. april 2012

Sniktitt på nye IKEA Bergen

Norges største IKEA åpner om to dager i Bergen. Jeg sier bare, gled dere bergensere!
I dag var det pressevisning, og sammen med journalister, interiørarkitekter, og andre interiørbloggere fikk jeg en omvisning på det gigastore ( 38 000 kvm for å være eksakt) senteret.
Varehussjefen møtte oss med frokost og goodiebags, og loset oss gjennom avdelingene. Underveis møtte vi blant annet på en samlivsekspert i sofaavdelingen, en drømmetyder i soveromsavdelingen og en kokk på kjøkkenet. Morsom gimmick!


Blant den nye PS kolleksjonen 2012 falt jeg hodestups for dette spisebordet. Synd jeg er altfor glad i respatexen på kjøkkenet..  Den svarte stolen er også knallfin! 
Er ikke sikker på om koppene under her er nyheter, men de skal bli med hjem neste gang. Fiiine! Inntrykket mitt fra det nye senteret er at IKEA satser denne våren/sommeren på sterke farger, blomster, grafiske mønster og dots. Mye er fint, noe er rart. Men det er vel sånn det skal være. Noe for enhver smak..


Noe jeg også er fornøyd med er at lekerommet nå er for barn mellom 3-7 år. En god nyhet for storebror i familien! 


I morgen er det fri for alle her i heimen:) Hører rykter om sol, og vi gleder oss! 
Kos dere









9 kommentarer:

  1. Så morsomt å få med seg en slik happening! Jeg håper stadig at vi skal få IKEA i vestfold også!!
    Ønsker deg en finfin kveld!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  2. Sendt deg en FB-melding, takk for i dag - det var veldig koselig!

    SvarSlett
  3. Oi! de koppene var utroolig fine :D morsomt da å være der før alle andre . Tenker jeg skal ta meg en tur når det åpner og den verste folkestrømmen har lagt seg.

    ha en fin 1. mai da dere :)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Tusen takk for en kjempefin formiddag og for at jeg fikk sitte på med deg ut! Kom du deg til skolen i tide? ;)

    Jeg falt også helt for det kjøkkenbordet der!

    Jeg ble så glad for den lampen vi fikk! Det er skikkelig godt lys i den. Og perfekt for meg når jeg leser ved spisebordet da det ikke er noen skjemmende ledning.

    Ønsker deg en herlig fridag i morgen!!

    KLem

    SvarSlett
  5. jAA, dette var enda et bevis på hvorfor jeg elsker ikea :)

    SvarSlett
  6. Ser kjempeflott ut!
    Skulle jo vært der i dag, men er fullstendig slått ut av influensa!!:(
    Kjekt å få en liten smakebit fra dere som var der:)
    klem

    SvarSlett
  7. Hei, kom plutselig over den fine bloggen din og legger meg til som følger :) Gleder meg til å se mer til deg!
    Ta gjerne turen innom meg hvis du vil, har forresten en fin give away gående nå hvis du vil delta? ;)
    Ha en god 1 mai!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  8. Takk for sist! Det var så kjekt å se deg igjen :) Jeg blir nødt å lage flere innlegg om Ikea jeg, hodet er jo helt proppet med inntrykk, hihi! *♥*

    SvarSlett