fredag 11. november 2011

Sweet green

Jeg kryper til korset..Jeg har kjøpt min første Mano. Selvfølgelig i grønn
Litt lei blir man av å se denne koppen overalt i bloggeland, derfor trodde ikke jeg den kom til å gjeste dette huset.. Men i dag var jentene (jeg og Kaia) i byen, og der stod den å lyste mot meg..Kaia var heeelt enig i at mamma måtte drikke kaffe av akkurat denne koppen, derfor ble det sånn;) Og ja, jeg ønsker meg flere!
Tusen takk til NIB for at dette bildet ble en av favorittene. Jeg er glad! Gratulerer til finalistene!
God helg! 

25 kommentarer:

  1. Åååå!!! Denne fargen har jeg SÅ lyst på!! Men finner den ikke noe sted :/ Hvor har du kjøpt din da? - smiler pent -

    SvarSlett
  2. Den grønnfargen er en favoritt hjemme hos meg...Kaffen smaker jo ekstra godt i en fin kopp:-) Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  3. Hehe, klart du må ha en sånn om Kaja sier det...!;)
    Jeg har også lyst på, faktisk - i lyseblå og rosa. Den grønne var veldig fin, så kanskje har lyst på en grønn også:)
    GRATTIS med Galleriplass!! Endelig!;)
    Synes godt du kunne kommet til finalen. Finalebidragene var fine, men alt for like, synes jeg. vel vel...
    Klem og god helg:)

    SvarSlett
  4. Passet perfekt til både bord og stol og deg :)
    Enig at man blir litt lei når man ser noe overalt, men plutselig blilr man forelska selv :D
    Du er jo fortsatt min soveromsfavoritt. DEN tapeten. Helt vidunderlig finfin.

    Fin fredag.

    SvarSlett
  5. Det er da os bare smukke billeder og en smuk grøn :) Flot:)

    KH Anna

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder - den koppen ser ut til å være laget til hjemmet ditt....klart du måtte ha den:) Ser ut som om det må bli flere jenteturer.....

    SvarSlett
  7. Så nydelig grønn farge! Kaffeb kommer til å smake ekstra godt i den koppen :-)
    Klem

    SvarSlett
  8. Du tar så fine bilder altså! Ingen overraskelse at soverommet ble med i galleriet på NIB:)
    Og så ble du mano-jente, du også, hi hi:) Men ikke sant den er god å holde og drikke av. Det er absolutt ikke alle kopper som er det!
    God helg! Klem B:)

    SvarSlett
  9. SÅ fin mano kopp ;)
    Jeg har ikke en eneste en og
    har tenkt litt som deg egenltlig..
    Men, i det siste har jeg begynt å
    sikle på disse selv ;)
    Hihi....

    Du er flink å ta bilder!!! :)

    Klem til deg!!

    SvarSlett
  10. Den passar perfekt hos deg!

    Håper du får ei koseleg helg! :)

    SvarSlett
  11. De manokoppene er så gode å ha i hånden.
    Det var nok rett av deg å kjøpe denne grønne ja. :)

    SvarSlett
  12. Herlig grønnfarge!Og det er heldigvis lov til å endre mening noen ganger...om man vil eller ei!

    Ha en fin, fin helg og kos deg med den nye koppen;)

    Hilsen Kathrine

    SvarSlett
  13. En flott kopp! Jeg kjenner at trangen for litt Mano begynner å kjennes her også...er så mye fint! Er jo snart jul...:) Kos deg med kaffe i den fine nye koppen!

    Ha en trivelig helg!

    SvarSlett
  14. Hmpf, litt misfornøyd med å ikke se min favoritt i finalen hos Nib, men for all del, stas med galleriplassen din! Jeg er litt ambivalent ifht. Mano. Syns egentlig de er veldig fine, men det er alltid noe som stritter i meg når "alle skal ha":-) Men jeg har holdt de, og de ligger så forbaska godt i handa, så spørs om de ikke kommer i hus her også:-) Nydelig farge på din, da.
    God lørdagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  15. Jeg skygger også unna ting det blir for mye av...men jeg hadde nok ikke lagt meg ned og blånektet hvis noen hadde plassert denne i hånden min altså. Vanvittig nydelig farge!

    Flott at du kom med i galleriet!
    Blir veldig subjektivt disse uttakene selvfølgelig, og du vet jo hvor du hadde vært med hvis jeg fikk bestemme. Du har jo kongetapeten og greier ;)

    Fin fin hælg te dæ fina!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  16. Fin kopp, fine bilder!

    Gratulerer med finaleplass! Jeg synes forresten at du skulle ha vært med i finalen, og ser over her at jeg ikke er den eneste som mener det. Soverommet ditt er så fint!

    SvarSlett
  17. Gratulerer med plass i NIB galleriet, jeg er rent sjokkert over at du ikke er med blandt finalistene, de burde virkelig ha et større mangfold, mye likt som går igjen der etterhvert. Fine Manokoppen din, grønt er skjønt vettu ;) denne helgen er det *endelig* bursdagsfest for Gullet som ble 3 år for flere uker siden, så vi får gjøre et forsøk på å møtes neste helg isteden. Hylla står vel godt i garasjen hos deg så lenge håper jeg. *♥*

    SvarSlett
  18. Nyyydelig farge på koppen! Det er lov å bryte egne "regler" i slike tilfeller ; ))

    Gratulerer med galleri-plass. VELDIG fortjent! Jeg digger soverommet ditt. Tapeten er nyyydelig : ))

    God helg <3 Klem fra Silje.

    SvarSlett
  19. Nydelig nydelig kopp, og jeg må innrømme at jeg sikler på de jeg og selvom alle har de. De er jo så vakre!!
    Og soverommet deres er til å drømme seg bort av- magisk rett og slett, og burde så absolutt vært i finalen. Love it!!
    Klemmer

    SvarSlett
  20. Herlig :) Disse koppene er så gode å drikke i ( vi har foreløbig 2 , vil ha flere ;) Likte veldig godt den fargen altså . Gratulerer med galleri plass , vel fortjent ( selv om du hadde fortjent å havne på topp , syns jeg :)

    God Lørdag !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  21. Hehehe er ikke alltid lett å styre seg ;D

    grattis med at du kom med blandt favorittene :D

    God helg <3

    Klem

    SvarSlett
  22. Grønt er skjønt! De er veldig fine disse koppene, men har "klart" og holdt meg unna ennå.. vi får se hvor lenge det varer. De kommer jo i så mange fine farger.
    God helg!
    Kram

    SvarSlett
  23. Så flott stue dere har! Ikke rart du koser deg hjemme i sofaen ;)
    Har et par Mano krus på ønskelista jeg også, det er et eller annet med de krusene gitt ;) Så klart du måtte ha det kruset når Kaja insisterte også ;)

    Grattis med intervju hos Kulør! :)

    Ha en fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  24. Har akkurat det samme ambivalente forholdet til Mano som deg, men den koppen der var jo perfekt i ditt hjem. Grønnfargen er helt deg :)

    SvarSlett