onsdag 23. november 2011

Søte julekort


Her er jeg! Snart en uke siden sist. Har ikke vært i det kreative hjørnet den siste uken, snarere tvert imot. Eller..sett bort i fra et spennende treff med fire andre bloggere i går da. Hva vi planlegger får dere vite etter jul..Gleder meg til å fortelle dere!

Var ikke disse julekortene søte?! Og best av alt: du kan laste dem ned gratis 
HER hos eatdrinkchic.Disse kommer med noen av julegavene fra meg i år. Skal bare kjøpe blekk i printeren først..
Håper du har det bra!

10 kommentarer:

  1. Søte kort og takk for tips ;)
    Spennende med nyheten...
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Takk for at du deler! Jeg må bare kjøpe blekk først jeg og, så skal de jammen printes ut ;) SØTE!

    SvarSlett
  3. Så søte kort!

    Og ja, jeg satser også på at eksamenstiden bare flyr raskt forbi slik at julen kan komme. Dagene forsvinner jo farlig raskt om dagen så det burde vel ikke være noe problem.

    Også ble jeg litt nysgjerrig på hva dere bloggdamer har for planer. Spennende:-)

    SvarSlett
  4. De kortene var søte, ja! Og jeg som nettopp har kjøpt blekk;-) Spent på det prosjektet dere bloggedamer har planlagt også:-)

    Fin kveld videre til deg!

    SvarSlett
  5. Ble ikke noe nysgjerrig i det hele tatt nå nei :p *♥*

    SvarSlett
  6. haha, RÅKULE!! Perfekte, sånn i grunn :D

    Spent på hva dere pønsker på!

    God natt <3 Klem.

    SvarSlett
  7. Disse var suuuperfine jo! Og jeg liker det båndet med polkadotter på også, utrolig fin og lett DIY :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  8. Veldig fine kort. Takk for link :) Ble så forelsket i det oransje på sytråden og jeg ;)

    Klem fra Janne som er spent på hva dere har funnet på :)

    SvarSlett
  9. Takk for tipset! Nå har jeg tittet på bloggen din og koset meg med mange flotte bilder :)

    SvarSlett