fredag 31. desember 2010

Søt


Tusen takk for alle bursdagshilsener! Tenkte jeg skulle gi dere et tips om noe  JEG ble veldig glad for:)
Har en venninne som er så flink til å kokkelere på kjøkkenet (prøver å overtale henne til å starte en matblogg!), av hun søteste fikk jeg en stoor krukke med ingredienser til de beste American cookies. Det eneste jeg trenger å blande i er smør, egg og vaniljesukker. 
Disse skal jeg prøve meg på i helgen!




Det er siste dagen i året, og det blir alltid noen tanker om  året som har vært og ønsker for det neste..2011..Så rart! 
Sånn materielt sett står nytt kjøkken på ønskelisten. Vannrøret fryser når gradestokken synker under -2, og vi er redd for konsekvensene av det..Imens kan jeg drømme meg bort i de nye bøkene jeg fikk av lillebror (som forøvrig hadde bursdag samme dag som meg- og nei, vi er ikke tvillinger;) 










Takk for det gamle folkens!Husk vernebriller når dere skyter opp de verste kanonene;) Gleder meg til å blogge videre i 2011, og til å følge dere  i det neste året, for dette er kjempegøy!





12 kommentarer:

  1. Godt nytt år!!
    Deler kjøkkendrømmen din - det får bli ønsket for 2011, hva? ;-)
    Gleder meg til å følge deg i 2011 også!!

    Ha en super feiring!

    Nyttårsklem

    SvarSlett
  2. fine bilder av flotte kjøkken:) Vi skal ha nytt kjøkken til våren:) Kan bli ei utfordring å bestemme seg:)
    Omtenksomt å gi bakepresanger da:)

    GODT NYTT ÅR fra Trine, klem:)

    SvarSlett
  3. Så stilig gave!!! Det var et godt tips!
    Ønsker deg en fin kveld og et herlig nytt år med nytt kjøkken!! Det ønsker nemlig jeg meg og;) KLEM!!

    SvarSlett
  4. Så lur julegave du fekk. Kjekt med ting ein kan bruke opp å spise opp når ein eigentleg har alt frå før. Godt nyttår!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mykje med vel overstått! Og godt nyttår til deg! Håpar på eit fint 2011 - og trur det blir eit bra bloggeår! Me snakkast!

    Klem til deg

    SvarSlett
  6. Drømmekjøkkenet? ;) Gleder meg stort til å se hva dere finner på..
    Og så må du få skryt for bildene fra ditt eget kjøkken :) Lekkert!
    Og du? Tar gjerne en titt i de bøkene.. ;))

    Klemmeklem fra Milla

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen som var - og godt nyttår! gleder meg til å følge bloggen din videre :)

    SvarSlett
  8. Godt nytt år !! Koselig gave du fikk av din venninne :) Tenk å ha bursdag på samme dag som din bror å ikke være tvilling ;) Jeg kjenner 4 søsken hvor 3 av dem er født på samme dag , ingen er like gamle - og vet du . De er født på julaften alle sammen !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  9. En slik gave er så flott å få! Kose deg med kakene etterhvert.

    Gleder meg til å følge deg inn i det nye året!

    SvarSlett
  10. Den gaven der kunne eg lika ja :o)
    Gratulera med overstått bursdag snuppa, og skikkelig godt nyttår ønske eg deg!

    Ei av fjorårets kuler var forresten knust, så lurt å lage litt flærre kvart år ja ;o)

    Nyttårsklem

    SvarSlett
  11. Artig gave, den skal kopieres. :)

    Godt nytt år!

    SvarSlett