fredag 19. november 2010

Fredag i stuen..

Nydelig vintersol som skinte inn i stuen i dag. Det gjelder å fange lyset mens vi kan nå for tiden:)





Dagen i dag er blitt brukt til å få orden på hus og heim, deilig å få det gjort, men jeg må innrømme at det ikke er min favorittsyssel..Det er jo så mye annet man har lyst til å bedrive dyrebar tid med;)




Vi har absolutt INGEN planer i helgen, og det er fantastisk herlig! Vi får lade opp til neste helg, for da drar jeg og Pøbelmannen til Amsterdam:) Åååå, jeg gleder meg!!




Setter stor pris på tips om hva som er verd å få med seg i byen:) Vi skal iallefall prøve å spore opp noen markeder..








Antikk gave fra en bruktbutikk..hadde vært morsomt å  vite hvor gammel den er og hvor i alle dager den kommer fra..God helg folkens!



14 kommentarer:

  1. hei!
    nå skjønner jeg hvorfor du likte tapeten min, hehe! :)
    SÅ fint du har det, digger stilen veldig. god smak har du!

    god fredag i heimen, her skal det nytes rødvin og six feet under med paynemannen i sofaen. yummy!

    *maria

    SvarSlett
  2. Fine bilder av et fint hjem!! :D Vi har heller ingen planer i helga! Det er en herlig følelse , bare gjøre akkurat det man vil, når man vil! Blir spennende med tur neste helg da!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så utrulig koselig du har det! Trur ikkje eg har vore innom her før, men det var jammen verdt eit besøk. God helg :D

    SvarSlett
  4. kjempe koselig stue dere har!!!
    masse stilig du viser i dag:) me love!!

    klem til deg og riktig god helg:)

    SvarSlett
  5. Vakre detaljer i hjemmet ditt :)
    Og FOR en fin kjole i innlegget under!! Nyyydelig!!

    Ha en fin helg!!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  6. Heisan!
    Herlig stua med lekre farger og mye fint å hvile blikket på. Putene er også uimotståelige!
    Heldige deg som skal til Amsterdan! Jeg har bare kjørt gjennom byen for mange år siden.
    MEN.. Kardemomme (huset ved bekken) og Hjemmescenen (linket hos meg) har begge vært i Amsterdam og besøkt fine butikker og sjarmfulle spisesteder.De har begge hatt fine innlegg.
    Ha en glad helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. Må jo si at jeg har veldig sans for stuen din! Utrolig mye stilig:) Ha en god oppladningshelg før tur!

    SvarSlett
  8. Du? Den kurven du har bladene dine i. Sånn vil jeg ha!!! ;)) Og du? Kose dere med å gjøre ingenting og god tur til Amsterdam!

    SvarSlett
  9. Så herlig! Nydelig stue.
    God helg

    SvarSlett
  10. For en flott stue! Det øverste bilde var bare sååå fint:)
    God helg!

    SvarSlett
  11. Hei Christine, takk for fin kommentar inne hos meg. Veldig greit med besteforeldrer som strikker, så kan en selv gjøre noe annet. Kul stilmiks du har i hjemmet ditt, veldig personlig og koselig synst jeg, ha en skjønn helg;-) Hilsen Elin

    SvarSlett
  12. Hei på dæi!
    Så masse fine bilder fra huset ditt! Mange fine detaljer å kvile øyan på:)
    Heldige dæi som skal til Amsterdam da. Har så løst å reise dit sjøl en gang.. Håpe det ikke blir så lenge til.
    Har nok ingen tips om ka du kan gjøre der, men håpe du får kost dæi masse, og at dåkker får en fin tur:)
    Ha en fin lørdagskveld

    SvarSlett
  13. Åh, du har så mye fint. Blir så glad av å besøke bloggen din. :O) supergodhelg til deg!!

    SvarSlett