mandag 29. november 2010

Amsterdam baby!

Da var vi hjemme igjen etter en langhelg i Amsterdam:) 
(Det var så mange fine meldinger som ventet meg etter forrige innlegg at jeg ble helt rørt jeg! Tusen takk!)
Herlige byen..Det var kaldt, men solen skinte og vi  gikk for å holde varmen. Shoppet ikke så mye, men vi har spist, slappet av og kost oss desto mer:) 




Vi var innom Waterlooplein, som visstnok er det største loppismarkedet, og Albert Cuyp Market. Hadde veeldig lyst på denne skrivemaskinen, og angrer litt på at jeg ikke tok den under armen..


                                           


Anbefaler alle retroglade å ta turen innom Laura Dolls. 70-talls klær til voksne og barn, og glade stoffer i lange baner.. Litt dyrt da, så jeg kjøpte ikke så mye.. Når solen titter frem i morgen skal jeg finne fram kamera og knipse det jeg hentet med hjem:)



Skulle gjerne hatt denne platespilleren også..



Helt opp på loftet bodde vi.. Vinduet var så høyt oppe at vi ikke hadde sjanse til å se ut, men stjernehimmelen var desto finere da (..og så fin maling de har brukt..)



Fin kveld folkens! 







8 kommentarer:

  1. Hei! Velkommen hjem;)
    Både ser og høres ut som en herlig tur!! Det trengs litt avkobling iblant! Blir spennende å se hva du har handla deg! :D
    Fin-fin kveld til deg og!

    SvarSlett
  2. Velkommen him igjen ja :o)
    Ser ut så dåkke har hatt ein kjempefin tur!

    Flotte bilder med harlig stemning :o)

    SvarSlett
  3. Høres ut som en deilig tur!
    Og for et nydelig sjalbilde i forrige innlegg, så fint:)

    SvarSlett
  4. Høyres fiiiiint ut! Å slappe av og samtidig oppleve nye ting er ikkje å forakte!! Fine bilder!

    Klem

    SvarSlett
  5. Koselig tur :) Har ikke vært i Amsterdam jeg, men det FRISTER ;) Herlige retrostoffer og malingen de har brukt rundt vinduet, er jo fargen i brosjen din ;)

    Ha en fin mandagskveld :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Velkommen hjem igjen, vennen :)
    Godt å "høre" at dere har kost dere!
    Love U!
    Klemmeklem

    SvarSlett
  7. Åh, nå fikk jeg lyst til Amsterdam... Høres ut som dere har hatt en fin tur, selv om skrivemakinen ikke fikk være med i kofferten. Du finner helt sikkert noe lignende på loppis her hjemme en dag ;-)
    Jeg kom tomhendt ut av Laura Dolls, var så skuffet over de høye prisene, men gler meg til å se hva du fant.
    Klem, Sølvi

    SvarSlett
  8. Jeg er så glad i Amsterdam! Har vært der flere ganger og besøk ei god venninne. Det er en så utrooolig vakker by! Heldige deg som har fått vært der nå. Herlige bilder du deler, ser ut som om du har hatt en deilig tur. Men godt at du er trygt tilbake også.

    :klemmer:

    SvarSlett